2009/06/12

ミツワうまいもの市,Gourmet Food Fair at Mitsuwa Super Market

Zoom up!
 今日から今週の日曜日6月14日までミツワニュージャージー店で「うまいもの市」が開催されています。今日早速仕事帰りにラーメンを食べに、そして美味しそうだったので蟹寿司を買ってきました。(食べすぎ?)
 ラーメンは「ちばき屋」というしょうゆベースのラーメン。9.99ドル。普通だったかな・・?蟹寿司が帰ってきて早速食べました。美味しかったです。11.50ドル。写真ズームアップしたものも載せました♪
 週末は駐車場大混雑になること必死です。鯖寿司が税関を通過できなかったそうで、広告掲載が×になっていました。残念。本当ここは日本のスーパーですなぁ。今週末はウッドベリーコモン・アウトレットショッピングに行ってきます。どんなものか楽しみです。。。

Gourmet Food Fair at Mitsuwa Super Market has started today until this Sunday. I went to there after work and eat Japanese noodle-Ramen, and bought crab sushi box. Japanese noodle-Ramen was tasty but crab sushi box was really good. Please remind that there will be crowded with customer for food fair and you will have some difficulty to park your car at Mitsuwa...
Some imported fish sushi box are stopped at custom and cancelled to sell at this food fair. I was disappointed a little bit... anyway I recomended to come here and you can feel Japanese atmosphere when you come to Mitsuwa.
This weekend I will drive to woodbury outlet with my friend, I am looking to explore at shopping center! :D

0 件のコメント:

コメントを投稿