2009/05/26

I'm walking in beauty around me!

とても充実したジェネシス・ファームでの日々でした。詳しくは後ほど。私たちはたった一つの地球に住んでいます、そしてその地球は”緊急事態”にいます。自然とはなんと尊いものでしょうか!私たちには次世代への財産として残していく義務があります。

ネイティブアメリカンの歌
(すみませせん 約は適当につけました。原詩は英語の文を見てください。)

私は美しさを目の前に歩いていた
私は美しさを背後に歩いていた
私は美しさを仰いで歩いていた
私は美しさと足元に歩いていた
私は美しさに囲まれて歩いていた
なんて世界は美しいんだろう・・・そう世界は美しい・・・・ イェイ!

It was beautiful days in Genesis Farm. I will report about there as I can possible. We are living in one Earth, that is in Emergence stage at this moment. What a sacred thing Nature is, we should keep it to next generation.

This is native American's song;

I'm walking in beauty before me
I'm walking in beauty behind me
I'm walking in beauty above me
I'm walking in beauty below me
I'm walking in beauty around me
A whole world is beautiful, a whole world is beautiful, Ho!

0 件のコメント:

コメントを投稿