2009/05/10

今夜はパーティ♪ - Party Party :D

(↑スモークサーモンの手毬寿司 above: Smoked Salmon Sushi)
今日はニューヨークから友達が遊びに来て家飲み♪いろいろ料理を作ったけれど、食べるのが先行し全部の写真を撮るのをまた忘れました(笑)。今回スモークサーモンの手まり寿司にチャレンジ。酢飯がどうかなぁ~と思ったけれど、なかなかうまくできました。バンバンジーサラダはおつもは春雨で作るところ、お蕎麦にアレンジしたらこれもGood!新たなレシピに加わりました。
〆は写真は撮りそびれましたが、トレーダージョーのパンナコッタ with フルーツサラダ。全日空のセールスの方に美味しいよ!と教えていただき早速買ってみました。まいう~(死後?)です。

I have guest from New York, and having home party tonight! I cooked many dishes, but as usual I forgot to taken photos everything... :)
I challenged new recipe " Smoked Salmon Sushi". It's really good, I got a new recipe my cook book. I arranged Salad with Soba noodles, this is nice too.
I forgot to take photo, but dessert Panna cotta which I bought at Trader Joe's is really tasty! Yammy. :D

0 件のコメント:

コメントを投稿